Primăria Fântânele,
județul Mureș

Harta
  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • Primăria
    • ALEGERI PREZIDENȚIALE 2025
    • Structura
    • ALEGEREA AUTORITĂȚILOR ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE 2024
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
    • Concursuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
    • Rapoarte de activitate consilieri locali pe anul 2021
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • Serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Transparenta salariala
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • Raport de evaluare L 544/2001
    • RUTI
    • Raport de evaluare L. 52/2003
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
  • Proiecte
    • Proiect”Dezvoltarea infrastructurii sociale pentru persoanele cu dizabilități ”
    • Proiecte implementate în cadrul POAD
    • Proiect ”CONSTRUCȚII GRĂDINIȚE REGIUNEA CENTRU ” SMIS 125151
    • Proiect ””REALIZAREA DE CAPACITĂȚI NOI DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE DIN SURSE SOLARE PENTRU AUTOCONSUM ÎN COMUNA FÂNTÂNELE, JUDEȚUL MUREȘ”
    • Proiect ASIGURAREA INFRASTRUCTURII TIC LA NIVELUL ȘCOLII GIMNAZIALE FÂNTÂNELE PENTRU COMBATEREA RISCULUI DE INFECTARE CU SARS-COV2
    • Proiect ”REABILITARE ȘI MODERNIZARE ȘCOALA GIMNAZIALĂ FÎNTÎNELE, JUDEȚUL MUREȘ”
    • Proiect ” REABILITAREA ȘI EXTINDEREA ȘCOLII GIMNAZIALE DIN LOCALITATEA CĂLIMĂNEȘTI, JUDEȚUL MUREȘ”
Harta

Hotărârile Autorității Deliberative (2022)

  • Monitorul Oficial Local
  • Hotărârile Autorității Deliberative (2022)
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • Hotărârile Autorității Deliberative (2022)

    27/12/2022 HCL 65/2022 validarea Dispozitiei Primarului privind rectificarea bugetului local

    27/12/2022 HCL 64/2022 privind modificarea Regulamentului de salubrizare

    27/12/2022 HCL 63/2022 aprobarea taxei de salubrizare pe anul 2023

    27/12/2022 HCL 62/2022 aprobarea documentației de dezmembrare a unui teren

    27/12/2022 HCL 61/2022 stabilirea taxelor si impozitelor locale pe anul 2023

    15/12/2022 HCL 60/2022 privind aprobarea modificării Anexei 2 la HCL 43/2021 model steag

    15/12/2022 HCL 59/2022 privind aprobarea prelungirii SGB Camin Bordoșiu

    15/12/2022 HCL 58/2022 privind aprobarea demararii procedurii de achiziție imobil

    15/12/2022 HCL 57/2022 privind rectificarea bugetului local

    15/12/2022 HCL 56/2022 privind validarea Disp P 323 privind rectificarea bugetulkui local

    06/12/2022 HCL 55/2022 privind rezilierea Contractuluid e delegare cu SC Matrixcomp Srl

    06/12/2022 HCL 54/2022 privind alegerea președintelui de ședință

    24/11/2022 HCL 53/2022 privind rectificarea bugetului local

    24/11/2022 HCL 52/2022 privind validarea Disp. Primarului nr. 295/2022 privind rectificarea bugetului

    24/11/2022 HCL 51/2022 privind aprobarea punerii la dispoziția Comisiei locale a unui teren

    24/11/2022 HCL 50/2022 privind apărobarea cererii de transmitere imobile Electrocentrale

    24/11/2022 HCL 49/2022 privind aprobarea cererii de transmitere imobile Electrocentrale

    24/11/2022 HCL 48/2022 privind aprobarea aderării unor UAT la ADI Aqua Invest Mures

    24/11/2022 HCL 47/2022 aprobarea Strategiei tarifare de apă potabilă și ape uzate

    28/10/2022 HCL 41/2022 aprobare deviz actualizat Construire pod peste Târnava Mică

    13/10/2022 HCL 46/2022 aprobare proi Inbunătățirea capacit de management în adm publ localaprin sistem digital

    03/10/2022 HCL 45/2022 pentru modificarea HCL 45 Complex Sportiv

    28/09/2022 HCL 44/2022 aprobare docum licitatie zona 6

    28/09/2022 HCL 43/2022 aprobare docum atribuire temporara zona 6

    28/09/2022 HCL 42/2022 rectificare buget

    28/09/2022 HCL 40/2022 aprobare SF Extindere apa si canalizare proiect Saligny

    28/09/2022 HCL 39/2022 aprobarea prelungirii SGB Camin Bordoșiu

    28/09/2022 HCL 38/2022 aprobarea modif organigrama si stat de functii

    28/09/2022 HCL 37/2022 aprobare Raport intermediar PUZ

    28/09/2022 HCL 36/2022 desemnare reprezentanți în CA școală

    02/09/2022 HCL 35 aprobarea compensarii cheltuielilor de reparatii din chirie

    02/09/2022 HCL 34 modificare HCL 19 proiect Construire locuinte de serviciu

    02/09/2022 HCL 33 aprobare prelungire SGB Reabilitare Camine Culturale

    02/09/2022 HCL 32 alegere presedinte de sedinta

    18/08/2022 HCL 31 aprobare SF Extindere apa si canalizare Fantanele proiect Saligny

    18/08/2022 HCL 30 acordare mandat pt procedura de negociere delegare serviciu

    18/07/2022 HCL 29/2022 aprobare indicatori tehnico-economici Complex Sportiv

    05/07/2022 HCL 28/2022 majorare tarife taxi

    05/07/2022 HCL 27/2022 rectificare buget local

    21/06/2022 HCL 26/2022 aprobarea bursei scolare pe sem II 2022

    21/06/2022 HCL 25/2022 aprobarea retragerii unor membri din Aquainvest

    21/06/2022 HCL 24/2022 aprobare strategia de tarifare zona Valea Niraj

    21/06/2022 HCL 23/2022 aprob strategia de tarifare zona Ludus Mihesu

    21/06/2022 HCL 22/2022 aprobare stat de functii si organigrama

    21/06/2022 HCL 21/2022 alegere presedinte de sedinta

    26/05/2022 HCL 20/2022 valorificare material lemnos

    26/05/2022 HCL 19/2022 proiect construire locuinte sociale

    26/05/2022 HCL 18/2022 proi statii de reincarcare

    02/05/2022 HCL 17/2022 prelungire Contract de închiriere Vetpol

    02/05/2022 HCL 16/2022 includere imobile in domeniul public

    02/05/2022 HCL 15/2022 prelungire SGB Cămin Bordoșiu

    22/03/2022 HCL 7/2022 rectificare cerere de finantare Modernizare sistem rutier Saligny

    15/03/2022 HCL 12/2022 majorare tarife taxi

    15/03/2022 HCL 14/2022 aprobarea Programului anual de finantare neramb si ghid

    15/03/2022 HCL 13/2022 actualizare PAAR

    15/03/2022 HCL 11/2022 pt modif HCL 45/2021 priv predare amplasament CNI Complex sportiv

    15/03/2022 HCL 10/2022 predare amplasament către CNI pt construire creșă

    10/03/2022 HCL 9/2022 privind aprobarea Raportului intermediar al docum PUG

    10/03/2022 HCL 8/2022 alegerea președintelui de ședință

    11/02/2022 HCL 6/2022 rectificare deviz si cerere de finantare Extindere retea apa și canal Saligny

    11/02/2022 HCL 3 /2022 aprobarea bugetului local 2022

    11/02/2022 HCL 4 aprobarea Planului de lucrări pentru beneficiarii VMG pe anul 2022

    11/02/2022 HCL 5 aprobarea rețelei școalre pe anul școlar 2022-2023

    05/01/2022 HCL 2/2022 privind utilizarea excedentului bugetar

    05/01/2022 HCL 1/2022 privind acoperirea deficitului secțiunii de dezvoltare


  • Primăria
    • ALEGERI PREZIDENȚIALE 2025
    • Structura
    • ALEGEREA AUTORITĂȚILOR ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE 2024
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
    • Concursuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
    • Rapoarte de activitate consilieri locali pe anul 2021
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • Serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Transparenta salariala
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • Raport de evaluare L 544/2001
    • RUTI
    • Raport de evaluare L. 52/2003
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
  • Proiecte
    • Proiect”Dezvoltarea infrastructurii sociale pentru persoanele cu dizabilități ”
    • Proiecte implementate în cadrul POAD
    • Proiect ”CONSTRUCȚII GRĂDINIȚE REGIUNEA CENTRU ” SMIS 125151
    • Proiect ””REALIZAREA DE CAPACITĂȚI NOI DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE DIN SURSE SOLARE PENTRU AUTOCONSUM ÎN COMUNA FÂNTÂNELE, JUDEȚUL MUREȘ”
    • Proiect ASIGURAREA INFRASTRUCTURII TIC LA NIVELUL ȘCOLII GIMNAZIALE FÂNTÂNELE PENTRU COMBATEREA RISCULUI DE INFECTARE CU SARS-COV2
    • Proiect ”REABILITARE ȘI MODERNIZARE ȘCOALA GIMNAZIALĂ FÎNTÎNELE, JUDEȚUL MUREȘ”
    • Proiect ” REABILITAREA ȘI EXTINDEREA ȘCOLII GIMNAZIALE DIN LOCALITATEA CĂLIMĂNEȘTI, JUDEȚUL MUREȘ”

Știri recente:

  • May 9

    ANUNT CONCURS

  • Apr 23

    ANUNȚ atribuire pășune comunală

  • Mar 17

    Rezultat proba interviu consilier debutant

  • Mar 12

    Rezultat proba scrisa consilier debutant

  • Mar 10

    Rezultate finale concurs muncitor calificat

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Fântânele, nr.124, Jud. Mureş
Email: fintinele@cjmures.ro
Telefon: 0265-580.112, 0265-580.113
Fax: 0265-580.112
Cod poștal: 547235

Vizitatori: 665763

  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Fântânele | județul Mureș | Dezvoltat de iStorm.ro